onsdag 5 oktober 2011

Bara foto

Jag har ägnat kvällen åt redovisning av den Fotomara som jag deltog i den 10 september i Örkelljunga. Totalt 12 bilder ingick i tävlingen med 12 olika motton. Slutresultatet av det hela blev att jag åkte hem med ett litet kuvert med pris för hela tävlingens bästa bild. Till det fick jag 7 av de 12 bilderna placerade bland de 7 bästa i respektive motto. Varav 2 vinnarbilder. Totalt i tävlingen kom jag på 6:e plats. Här nedan kommer de två bilder som vann respektive klass samt de två bilder som kom på 5:e plats. Dessutom hade jag två 6:e och en 7:e plats.

Överblommat

Motto: Överblommat
Dessutom bästa bild.


Misslyckat

Motto: Misslyckat


Strandkant

Motto: Strandkant


Slingrigt/Slingrande

Motto: Slingrigt/slingrande


För den som vill titta på alla bilderna så finns dom via Facebook här

Sedan kan jag alltså även passa på att visa den bild som jag lyckades få med på tredje plats i Åstorps Fotoklubbs egen interna tävling, som jag berättade om i går. En tjusig höstbild tagen i september förra året.

Höstbild


Och därmed var det slut på skrytet för denna gång. I morgon återvänder vi till det sedvanliga kverulerandet.

Inga kommentarer: