torsdag 17 oktober 2019

Internationella dagen för utrotande av fattigdom

» Rapport från högerflanken

Säg Nej till Sverigedumokraterna
En av de mer aktiva pestspridarna på nätet är Ingrid Carlqvist. Att vara inne och läsa hennes hat mot andra människor på t.ex. Twitter gör att man blir illamående. Hon tillhör den här gruppen som verkar jobba heltid med att sprida rasistisk dynga på Twitter. Fast ibland så undrar man om man ska skratta eller gråta. Ingrid Carlqvist har kommit underfund med att stödet för Sverigedumokraterna och grupper ännu längre ut på högerkanten kommer främst från manliga supportrar. Detta medan kvinnor har ett mycket större stöd för den svenska välfärdsstaten och röstar klart mer till vänster. Detta får Ingrid Carlqvist att erbjuda sig att offra sig:

- "Eftersom vi vet att män bygger samhällen och kvinnor river ner dom (om de tillåts), så är åtminstone jag beredd att ge upp min rösträtt för att rädda Sverige."

Jag har vad jag gissar är en släng av migrän i dag. När jag går in och läser på Ingrid Carlqvists Twitterflöde blir inte längre huvudvärken och tröttheten det stora problemet. Det är illamåendet!

Inga kommentarer: