onsdag 22 juli 2015

Det verkliga hotet

Typisk nasse
» En skrämmande minnesdag:

I dag är det 4 år sedan den norske högerextremisten Anders Behring Breivik i en terrorattack i Oslo och på ön Utøya mördade sammanlagt 77 personer varav 69 ungdomar som sköts ihjäl på den norska socialdemokratins ungdomsförbunds sommarläger på ön Utøya. Det värsta terrordåd som de nordiska länderna drabbats av under modern tid. Läs vad t.ex. SVT och Aftonbladet skriver. Eller läs vad Norges tidigare statsminister Jens Stoltenberg minns.

Det ger därför hemska vibrationer när man läser om det nya avslöjandet om den svenska nazisten som avslöjats med tillgång till mer än ett halvt ton sprängmedel. En extremist som deklarerat att han skulle kunna överträffa Anders Behring Breivik som han tyckte var en tönt. Det är skrämmande fakta som avslöjats. Vi kan också konstatera att den SD-politiker som avslöjats som en del av skandalen nu gått ur Sverigedemokraterna. Dom kan inte ha det lätt med alla medlemmar som gör sig olämpliga. Men jag tycker inte synd om dom. Bedriver man en politik som lockar till sig alla dessa dårar så får man faktiskt skylla sig själva.

» Bedragare del 208:

Jag hotade ju i går med att återkomma i dag med ett ännu värre mejl än det jag berättade om i går. Efter lite funderande så har jag bestämt mig för att trots allt ta även detta. Så här skriver alltså Addi:

Goo?d evening sexfrien?d
i'm lo?oking for a f#ckbuddy.. what do u look like? i'm 5'3 with bi?g natur?a?l b00bs and a ti?ght lil p?u$$y th?at just crav?e?s c@ck . what r u lo?ok?ing for in a g1rl? u can ch?e?ck m?e out he?re ..?. *I hope yo?u like my p?ict?ure?s* :-O
M?y screen?n?a?me is Addi82
My profile is here:
Sexy Addi Talk soon!

Jag kan berätta att den ursprungliga texten är ännu värre med konstiga små krumelurer ovanför olika bokstäver osv. Saker som tydligen inte går att kopiera ens. Kanske hade man kunnat redigera texten lite och letat, men jag gitter inte. Jag upprepar min undring från i går. Finns det verkligen NÅGON som går på sån't här? Läs det en gång till och släng det sedan i papperskorgen om det dyker upp i din mejllåda.

» Ryanair:

Ryanair

För övrigt anser jag att Ryanair ska bojkottas.

Inga kommentarer: