måndag 11 maj 2015

Det är fult att mobba

» Dagens citat: Äntligen är förra veckan över. Jag har lärt mig att man ska verkligen inte göra förhastade löften. Förra måndagen gjorde jag ju det överilade löftet att inte mobba Jan Björklund mer - under den veckan. Nu är äntligen den veckan avklarad så att jag kan ge mig på den jäkeln igen! Dagens citat får bli det här: - "Jan Björklund har gjort storverk genom sitt reformarbete under åren 2006 till 2014"! HAHAhaha!!! Det har sagts av Per Thullberg som tidigare var chef för Skolverket men nu blivit nybliven medlem i Folkpartiet. Och om ni inte har förstått det så handlar det alltså om partikamraten Jan "Skoltalibanen" Björklunds insatser inom det svenska skolväsendet. Tänk att det fortfarande finns sådana komiker i vårt avlånga land!

Folkpartiet och skolan

Inga kommentarer: